HTML

Utolsó kommentek

  • JOKKA21: Azért lett Katinka az év sportolója, mert Ő volt a legjobb és idén is Ő a legjobb. Elhiszem, hogy ... (2010.09.27. 02:33) Sport
  • marvlev: persze, hogy szabad. most rohanok, de ha nem felejtem el, elmondom. (2010.02.20. 19:11) The Great Dictator
  • armouredfistofchaos: Én láttam, nekem tetszett. Chaplin játékát szokták kiemelni benne, ahogy "könnyeden és megbélyegzé... (2010.02.20. 16:51) The Great Dictator
  • marvlev: a dobos lány... :') (2010.02.02. 21:10)
  • tiborz: christine wu szerintem jól tolja. én is jól tolnám. (2010.02.02. 20:52)
  • Utolsó 20

Címkék

anyád (2) baszki (13) bicikli (2) blog (5) bsg (4) bubu (15) énfasz (3) feketepont (7) fellépés (2) film (37) fűnyírás (1) húg (14) kaja (11) kérdés (26) kvíz (10) lány (7) levél (1) link (21) mahut (1) mortalkombat (8) msn (5) nemöröm (5) növény (2) öröm (25) pingpong (14) pirospont (5) semmi (37) sör (11) sorozat (3) sport (5) szerb (18) válaszkérdésre (1) vasútmegmodell (20) vonat (1) wh40k (1)

új bejegyzés

2009.10.07. 23:08 marvlev

Igen igen, bár ez se lesz izgalmas. Ma nagyon rábasztam ebayen, mert akartam venni pár krootot és gondoltam hozzá csapok pár chaos space marinet, vagy khorne berserkert, nem tudom mik voltak, gondolván, hogy majd eladom őket itthon, ha ilyen olcsók maradnak. Azok is maradtak, meg is vettem őket, de a krootokat nem sikerült, úgyhogy csak ezek jönnek most, amikkel nem tudom mit kezdjek, meglátom.

Holnapra ki kéne találnom, miből írom a diplomamunkám, kettő ötletem van, vagy valamit Kraljević Marko-ról kéne (róla írtam régebben, hogy veri a tündéreket, meg ilyen nagy szerb mesehős), vagy van egy modern szerb költő, Stevan Raičković, aki még izgatna. Nyelvtan lenne a jobb, de arról lebsezéltek, mondván túl nehéz.

Még egy van, mégpedig az, hogy pár napja bármit eszek, kicsit fáj a hasam utána fél órát. Mi lehet ez?

1 komment

Címkék: szerb kérdés nemöröm

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedullakos.blog.hu/api/trackback/id/tr741435476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiborz 2009.10.08. 13:01:48

húú szerintem mesehőről írj, az a frankó... másrészről a nyelvtan meg azért jobb, mert fogsz egy forrásmunkát és feldolgozod aszerint, h pl: hány fasszal kezdődő jelzős szerkezet található a forrásban és ez mennyire tendencia a szerbben, vagy csak egyéni hülyeség a szerzőnél (érted mire gondolok: kiírni, megszámolni, okos következtetést levonni, diplomát hazavinni.)
ja: van valami vírusos hasfájós, rosszabb esetben fosós dolog a levegőben, két napja magam is átestem rajta. ess át te is.
süti beállítások módosítása