HTML

Utolsó kommentek

  • JOKKA21: Azért lett Katinka az év sportolója, mert Ő volt a legjobb és idén is Ő a legjobb. Elhiszem, hogy ... (2010.09.27. 02:33) Sport
  • marvlev: persze, hogy szabad. most rohanok, de ha nem felejtem el, elmondom. (2010.02.20. 19:11) The Great Dictator
  • armouredfistofchaos: Én láttam, nekem tetszett. Chaplin játékát szokták kiemelni benne, ahogy "könnyeden és megbélyegzé... (2010.02.20. 16:51) The Great Dictator
  • marvlev: a dobos lány... :') (2010.02.02. 21:10)
  • tiborz: christine wu szerintem jól tolja. én is jól tolnám. (2010.02.02. 20:52)
  • Utolsó 20

Címkék

anyád (2) baszki (13) bicikli (2) blog (5) bsg (4) bubu (15) énfasz (3) feketepont (7) fellépés (2) film (37) fűnyírás (1) húg (14) kaja (11) kérdés (26) kvíz (10) lány (7) levél (1) link (21) mahut (1) mortalkombat (8) msn (5) nemöröm (5) növény (2) öröm (25) pingpong (14) pirospont (5) semmi (37) sör (11) sorozat (3) sport (5) szerb (18) válaszkérdésre (1) vasútmegmodell (20) vonat (1) wh40k (1)

Filmes!

2009.07.28. 12:16 marvlev

Arra gondoltam, hogy mivel ez a blog úgyis félholt, de inkább holt, lehetne olyat csinálni, hogy mindig leírom melyik filmet láttam és arról meg lehetne mondani a véleményetek, ami engem eléggé érdekel. Írni én magam nem írnék róluk úgy, mint régebben, mert szerintem nem nekem való és nem ment jól, de persze véleményt azért alkotnék. Úgy gondoltam, hogy minden filmet beírok, amit láttam, ami alól nem lett volna kivétel pl. a Csajok a csúcson 2 sem, amit múltkor sikerült. Sajnos azóta már láttam másik filmet, úgyhogy ez nem is téma...

Persze lesznek más jellegű postok is olyan rendszerességgel, mint eddig... Például lassan lesznek képek a modulról, mert persze azzal haladok, valamint holnap azt hiszem kifestem életem első Warhammer 40.000 figuráját is. Igen, ezt nem mondtam, sajnos beleszerettem a wh40kba, ami sajnos baj.

Remélem ez a filmes tovább bírja, mint a gyúrós. Tehát az első film a listán, amit tegnap este néztem meg, a The Alamo c. remekmű. Johnny Cash rajongók a kerettörténetet biztos tudják, ahogy én is tudtam, ezért ez a kis kosztümös film még annyi izgalmat se rejtett magában, mint amennyit rejthetett volna. Nem hiszem, hogy bárki látta volna, magától nem néz meg ilyet az ember, de mondtam, hogy mindent leírok.

Meg nyugodtan mondjátok, ha ez az új filmes ötlet hülyeség, max. nem fog izgatni.

Szólj hozzá!

Címkék: film kérdés wh40k vasútmegmodell

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedullakos.blog.hu/api/trackback/id/tr701273363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása