HTML

Utolsó kommentek

  • JOKKA21: Azért lett Katinka az év sportolója, mert Ő volt a legjobb és idén is Ő a legjobb. Elhiszem, hogy ... (2010.09.27. 02:33) Sport
  • marvlev: persze, hogy szabad. most rohanok, de ha nem felejtem el, elmondom. (2010.02.20. 19:11) The Great Dictator
  • armouredfistofchaos: Én láttam, nekem tetszett. Chaplin játékát szokták kiemelni benne, ahogy "könnyeden és megbélyegzé... (2010.02.20. 16:51) The Great Dictator
  • marvlev: a dobos lány... :') (2010.02.02. 21:10)
  • tiborz: christine wu szerintem jól tolja. én is jól tolnám. (2010.02.02. 20:52)
  • Utolsó 20

Címkék

anyád (2) baszki (13) bicikli (2) blog (5) bsg (4) bubu (15) énfasz (3) feketepont (7) fellépés (2) film (37) fűnyírás (1) húg (14) kaja (11) kérdés (26) kvíz (10) lány (7) levél (1) link (21) mahut (1) mortalkombat (8) msn (5) nemöröm (5) növény (2) öröm (25) pingpong (14) pirospont (5) semmi (37) sör (11) sorozat (3) sport (5) szerb (18) válaszkérdésre (1) vasútmegmodell (20) vonat (1) wh40k (1)

iWiW

2009.06.10. 23:59 marvlev

Most találtam az üzenőfalon:

"TOVÁBBÍTOM, mert maximálisan egyetértek!!!

Személy szerint én nem tudom, hogyan lehet elérni a Gépházat vagy azokat, akik döntenek a kinézetéről és működéséről. De ha sokan kiteszitek eme pár sort, talán eljut a fülükig.
- Nem akarunk „könyvpárbaj" alkalmazást!
- Nem akarunk „napi tájkép” vagy „F1 multinaptár” alkalmazást!
- Nem akarunk semmilyen alkalmazást, amely lassítja a rendszert, vagy lehetetlenné teszi a régi, már megkedvelt funkciók működését!
- Nem akarunk több ráncfelvarrást, vagyis hogy az oldal kinézetét megváltoztassák általában a hátrányára!
- Nem akarjuk ismerősök bejelölésénél beírni, hogy honnan ismerjük egymást. Mi azt úgyis tudjuk.
- Nem akarjuk, hogy töröljenek adatlapokat a rendszerből!
- Nem akarunk virtuálisan állatokat simogatni.
- Akarjuk viszont, hogy egy levél elküldése ne teljen 15 percbe!
- Akarjuk, hogy egyáltalán az oldal betöltése ne kerüljön 30 percbe!
- Akarjuk, az egész rendszer úgy általában véve gyorsabb legyen, és a felesleges csinosítgatás helyett a fejlesztésekre szánt pénzt erre költsék!
- Akarjuk, hogy az ilyen alapvető funkciók, mint hogy ismerősök keresése, folyamatosan fennakadásmentesek legyenek! Például ha tudom, hogy 5 Renáta ismerősöm van, és az ismerőseimet szűkítem a Renátákra, ne írja ki azt, hogy az eredményhalmaz túl nagy, szűkítsem tovább a feltételeket! (ennek biztos van értelme, passz – PG)
- Nem akarom, hogy egy képet fél órába teljen feltölteni, majd egy tökszar felbontásban viszontlátni!
Tegyétek ki, hogy észbe kapjanak már "

Ez mi, ilyen iwiw ellenes tüntetés az iwiwen?

2 komment

Címkék: kérdés baszki

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedullakos.blog.hu/api/trackback/id/tr871177931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiborz 2009.06.11. 15:19:46

NEM AKAROK EMBEREKKLE BESZÉLGETNI, AKIK AZ ADATLAPUKON ÉLNEK! ÉLŐ EMBEREKET AKAROK!
történet: Andit több ismerőse is figyelmeztette, h vigyázzon velem, mert a vives és a fészbúkos adatlapom szerint nem vagyok normális ember és ki sem írtam, h van barátnőm, sőt a fészbúkon az érdeklődési körömben a csajok állnak, meg az ismerkedés, TEHÁT bármikor megcsalhatom és amúgy sem vagyok őszinte.
én is a viv ellen szavaznék a viven.

marvlev 2009.06.11. 23:34:32

Hát másold ezt tovább szerintem a fentivel együtt.
süti beállítások módosítása