HTML

Utolsó kommentek

  • JOKKA21: Azért lett Katinka az év sportolója, mert Ő volt a legjobb és idén is Ő a legjobb. Elhiszem, hogy ... (2010.09.27. 02:33) Sport
  • marvlev: persze, hogy szabad. most rohanok, de ha nem felejtem el, elmondom. (2010.02.20. 19:11) The Great Dictator
  • armouredfistofchaos: Én láttam, nekem tetszett. Chaplin játékát szokták kiemelni benne, ahogy "könnyeden és megbélyegzé... (2010.02.20. 16:51) The Great Dictator
  • marvlev: a dobos lány... :') (2010.02.02. 21:10)
  • tiborz: christine wu szerintem jól tolja. én is jól tolnám. (2010.02.02. 20:52)
  • Utolsó 20

Címkék

anyád (2) baszki (13) bicikli (2) blog (5) bsg (4) bubu (15) énfasz (3) feketepont (7) fellépés (2) film (37) fűnyírás (1) húg (14) kaja (11) kérdés (26) kvíz (10) lány (7) levél (1) link (21) mahut (1) mortalkombat (8) msn (5) nemöröm (5) növény (2) öröm (25) pingpong (14) pirospont (5) semmi (37) sör (11) sorozat (3) sport (5) szerb (18) válaszkérdésre (1) vasútmegmodell (20) vonat (1) wh40k (1)

Voltam

2009.02.22. 16:13 marvlev

NG gyűlésen, isziztünk kicsit. Tegnap meg újfent MAGUSoztam, ami miatt egyik szemem sír, a másik nevet, ugyanis nagyon örültem, hogy játszunk, de asszem nem jó a karim. Mindegy is.

A nap csalódása azonban a post lényege: Anyuék mondták, hogy ettek pljeskavicát valami vendégségben, amit a közelből rendeltek, és hoztak is nekem tájékoztatót. Mondom bazmeg egy ezres a pljeskavica, de akkor már csak jó, egyszer megkóstolom. Ma így is tettem, elmentem lüllel meg petkével kipróbálni. Azon agyalok, hogy leírjam-e minden bajom azzal, amit pljeskavicának árulnak, valamint a hellyel, vagy inkább csak mondjam azt, hogy ott ilyet semmiképp ne egyetek.
Utóbbi. Lülü szerint viszont jó volt a gyros.

Szólj hozzá!

Címkék: sör kaja öröm húg baszki feketepont

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedullakos.blog.hu/api/trackback/id/tr67958616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása