HTML

Utolsó kommentek

  • JOKKA21: Azért lett Katinka az év sportolója, mert Ő volt a legjobb és idén is Ő a legjobb. Elhiszem, hogy ... (2010.09.27. 02:33) Sport
  • marvlev: persze, hogy szabad. most rohanok, de ha nem felejtem el, elmondom. (2010.02.20. 19:11) The Great Dictator
  • armouredfistofchaos: Én láttam, nekem tetszett. Chaplin játékát szokták kiemelni benne, ahogy "könnyeden és megbélyegzé... (2010.02.20. 16:51) The Great Dictator
  • marvlev: a dobos lány... :') (2010.02.02. 21:10)
  • tiborz: christine wu szerintem jól tolja. én is jól tolnám. (2010.02.02. 20:52)
  • Utolsó 20

Címkék

anyád (2) baszki (13) bicikli (2) blog (5) bsg (4) bubu (15) énfasz (3) feketepont (7) fellépés (2) film (37) fűnyírás (1) húg (14) kaja (11) kérdés (26) kvíz (10) lány (7) levél (1) link (21) mahut (1) mortalkombat (8) msn (5) nemöröm (5) növény (2) öröm (25) pingpong (14) pirospont (5) semmi (37) sör (11) sorozat (3) sport (5) szerb (18) válaszkérdésre (1) vasútmegmodell (20) vonat (1) wh40k (1)

MK vs. DC

2009.02.10. 22:36 marvlev

Igaz, hogy újra van iskola, meg készülünk a péntekre, de ezt nem bírom tovább magamban tartani.

Kijött ugyanis a Mortal Kombat vs. DC universe c. játék, aminek az előkészületeit igen nagy érdeklődéssel figyeltem, a karaktereket meg az introkat nézegettem. Sokkal többet azóta sem tudok, csak pár videot néztem a játékból. Nem is ez a lényeg, hanem az, hogy ezt vajon hogy találták ki?! A macskanő harcoljon Shao Kahnnal, wonderwoman meg Quan Chivel, vagy hogy? Meg mióta tud lex Luthor és joker harcolni? Nevetség. Néztem egy videot tegnap, mert már olyan kíváncsi voltam. Ilyen jelenetek, hogy a joker boxkesztyűvel fejbelövi Scorpiont, és emiatt harcolnak. Wonderwoman meg szintén beleköt Scorpionba és az alu alkarvédőjével kivédi azt a lófaszt, amit scorpion lő a kezéből. Kész. Csak arra tudok gondolni, hogy a készítők arra gondoltak, hogy úgyis mindenki Mortal Kombat oldalon lesz, és ezeket a balfaszokat szívesen veri akkor az ember. Ez igaz is, mert MK-ban ok, hogy Quan Chivel tolod, de megkapod magad ellen Barakát, akkor azért nem harcolsz szívesen...

Ki a faszom az a shazm! meg green lantern?

5 komment

Címkék: baszki mortalkombat

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedullakos.blog.hu/api/trackback/id/tr85935856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiborz 2009.02.11. 00:02:06

höhh, huhh, levi, megnéztem a zöld lámpást, vgay ki a fost, van is (lesz is) mozija neki ajánlani fogom mindenkinek, de tovább nézelődtem és az igazság ligája, a csodanő és további készülő ***-k mellet erre a gyöngyszermre bukkantam: www.youtube.com/watch?v=GvmB8uCSRMQ&feature=related
hehe. ez AZ a tréler, amiből, nemcsak, h megtudod miről szól a film, hanem rögtön le is beszél magáról. zseniális.

actionthenco · http://actionthenco.tumblr.com 2009.02.11. 08:21:06

Zöld lidérc brate, van egy erőgyűrűje oszt azzal mozgat dolgokat ide-oda. egyszerű ez...

Bigy 2009.02.11. 16:03:50

Menéztem az Aquafiu trélert. Még mindig ki-ki ráz a hideg a jó kis poénoktól benne. Szegény öreg harmadosztályú feka. Meg a noname testek a vadászrepülőben.

karas · http://www.karas.hu/ 2009.02.11. 16:36:16

a delfinbuzi szuperhős annyit tud hogy gyorsan úszik sokáig?

marvlev 2009.02.11. 17:07:26

a phelps is olyan nem?
süti beállítások módosítása