HTML

Utolsó kommentek

  • JOKKA21: Azért lett Katinka az év sportolója, mert Ő volt a legjobb és idén is Ő a legjobb. Elhiszem, hogy ... (2010.09.27. 02:33) Sport
  • marvlev: persze, hogy szabad. most rohanok, de ha nem felejtem el, elmondom. (2010.02.20. 19:11) The Great Dictator
  • armouredfistofchaos: Én láttam, nekem tetszett. Chaplin játékát szokták kiemelni benne, ahogy "könnyeden és megbélyegzé... (2010.02.20. 16:51) The Great Dictator
  • marvlev: a dobos lány... :') (2010.02.02. 21:10)
  • tiborz: christine wu szerintem jól tolja. én is jól tolnám. (2010.02.02. 20:52)
  • Utolsó 20

Címkék

anyád (2) baszki (13) bicikli (2) blog (5) bsg (4) bubu (15) énfasz (3) feketepont (7) fellépés (2) film (37) fűnyírás (1) húg (14) kaja (11) kérdés (26) kvíz (10) lány (7) levél (1) link (21) mahut (1) mortalkombat (8) msn (5) nemöröm (5) növény (2) öröm (25) pingpong (14) pirospont (5) semmi (37) sör (11) sorozat (3) sport (5) szerb (18) válaszkérdésre (1) vasútmegmodell (20) vonat (1) wh40k (1)

mindenféle

2008.12.27. 23:35 marvlev

Az előző bejegyzés utáni napon meg apunál karácsonyoztunk. Mivel nyunyóra kellett vigyázni, nem tudtam elmenni inseason koncertre, amit nagyon bánok.

Ma végülis mindenben szerencsém volt, amihez nem kellettem én. Elhatároztam, hogy megyek bevásárolni, mert ma már mindenképp elkezdem a modult, írtam is ilyen listát, meg minden. A modulok oldalait RAL 1001 színnel kell festeni, ami a bézs. Mondom kurvajó, pluszpénz arra is, de megkérdeztem bandit, hogy merre van nyitva ilyenkor festékbolt. Passz, de maradt festék a felújításkor, az nem jó? Úgy emlékeztem, hogy a bézs olyasmi szín lehet mint az ablakkereteink, úgyhogy lementem megnézni, és találtam egy vödör RAL 1001 selyem-matt vagy mi, nem jegyeztem meg (semigloss), festéket, aminek rohadtul örültem.
Ezután mentem vásárolni, aminek a csúcspontja a modell bolt volt, amibe ne menjen senki, mert pofátlanul drága (füvet azért vettem) és nem túl jó arcok az emberek sem ott.
Egyébként ez egy olyan dolog, amit nem értek. Egy hobby bolt (hobby bolt : hobbi bolt = 2670000 : 2610000 találat) szinte egyértelmű, hogy drága, mert nem tudom miért, a vasútmodellezés meg egyébként is, úgyhogy ezen kár izélni, viszont azon nem, hogy miért kell szarnak lennie. Alig volt pár szín fűből 1, vagy 2 gyártótól, ami szerintem nem fasza, mert bár nem vagyok biológus, de kizárt, hogy sárga, mocsárzöld, és sötétzöld fű létezzen csak, azt pedig tudom, hogy rengeteg színt forgalmaz maga a bolt több gyártótól, mégis csak 3-4 színt találtam összesen... Az eladók meg nemtom. Vegyenek rá, hogy ott vásároljak, ne flegmázzanak azért, mert nem tudok németül. Ez meg a másik problémám. Miért csak a rohadt német márkákhoz lehet ragaszkodni, amikor ott vannak az amerikaiak is? Egy cégnek szerintem olcsóbb lenne beszerezni őket postával, mindennel együtt, és van azokból is minden.

Na ez volt az én kis kirohanásom így estére, tessék a big-boyba menni inkább, emlékeim szerint sokkal olcsóbb, meg a néni és a bácsi is korrekt volt. Ja meg még annyi, hogy magamra öntöttem egy kis lakkbenzint, és sikertelen növényátültetést hajtottam végre.

A linkeket meg most jobban látni, de nagyon várom a javaslatokat valami diszkrétebb megoldásra!

4 komment

Címkék: semmi vasútmegmodell énfasz

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedullakos.blog.hu/api/trackback/id/tr85844506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karas · http://www.karas.hu/ 2008.12.28. 12:53:58

a blahán trolira vártam és ott volt egy klub és ott volt kiírva hogy SPEAK THE RAPPER koncert dec. 27. belépés ingyenes + welcome drink :D

marvlev 2008.12.28. 22:12:19

illett volna ott lenni
süti beállítások módosítása