HTML

Utolsó kommentek

  • JOKKA21: Azért lett Katinka az év sportolója, mert Ő volt a legjobb és idén is Ő a legjobb. Elhiszem, hogy ... (2010.09.27. 02:33) Sport
  • marvlev: persze, hogy szabad. most rohanok, de ha nem felejtem el, elmondom. (2010.02.20. 19:11) The Great Dictator
  • armouredfistofchaos: Én láttam, nekem tetszett. Chaplin játékát szokták kiemelni benne, ahogy "könnyeden és megbélyegzé... (2010.02.20. 16:51) The Great Dictator
  • marvlev: a dobos lány... :') (2010.02.02. 21:10)
  • tiborz: christine wu szerintem jól tolja. én is jól tolnám. (2010.02.02. 20:52)
  • Utolsó 20

Címkék

anyád (2) baszki (13) bicikli (2) blog (5) bsg (4) bubu (15) énfasz (3) feketepont (7) fellépés (2) film (37) fűnyírás (1) húg (14) kaja (11) kérdés (26) kvíz (10) lány (7) levél (1) link (21) mahut (1) mortalkombat (8) msn (5) nemöröm (5) növény (2) öröm (25) pingpong (14) pirospont (5) semmi (37) sör (11) sorozat (3) sport (5) szerb (18) válaszkérdésre (1) vasútmegmodell (20) vonat (1) wh40k (1)

The Wild Bunch - Vad banda

2008.12.03. 19:21 marvlev

Ma egy jó kis westernt néztem meg. És tényleg jót. Bár személy szerint jobban szeretem a spaghetti westernt, igazából még sosem csalódtam az amerikaiakban sem. Gondolom ez ember kérdése, de azt hiszem mindenki jobban ismeri az italowesterneket. Merthogy így is hívják őket, amit nem is tudtam...

Túl sok mindent nem írnék a filmről, mert western és kész. Ami elég érdekes, az az időbeni elhelyezés, 1913. Ennek tükrében a film elején Colt M1911-esekkel tolják a csibészek, megjelenik egy korai Browning (gondolom, Browning) géppuska is, meg autó is szerepel a filmben, sőt beszélnek repülőről is. Kb. Minden westernben haldoklik a vadnyugat, de itt különösen. Fasza! Az idős(ödő) karakterek is nagyon jól vannak ehhez kitalálva, még ha egyesek nem is a legjobb színészek... Ehhez az egész haldokláshoz külön hozzátesz a tény, hogy a western csúcspontja (legalábbis szerintem a Volt egyszer egy vadnyugat a csúcs, 1968) után készült maga a film (1969).

Még annyit, hogy Pike, a bandavezér karaktere különösen tetszett, mert nagyon odavaló volt. Ha jól emlékszem lőtt nőre, kurvázott, ugyanazokon a poénokon nevetett, mint az emberei. Ez szerintem nem szokás, a bandavezér mindig egy más kategóriába esik, ő mindig valahogy kiemelkedik a bandatagok közül...

Kérdés a végére: Csak nekem tűnik fel az amerikai és a spaghetti westernek ruhái közti különbség? Az amerikai valahogy guminak tűnik. Erről mi a vélemény?

Szólj hozzá!

Címkék: film kérdés

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedullakos.blog.hu/api/trackback/id/tr59802104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása