HTML

Utolsó kommentek

  • JOKKA21: Azért lett Katinka az év sportolója, mert Ő volt a legjobb és idén is Ő a legjobb. Elhiszem, hogy ... (2010.09.27. 02:33) Sport
  • marvlev: persze, hogy szabad. most rohanok, de ha nem felejtem el, elmondom. (2010.02.20. 19:11) The Great Dictator
  • armouredfistofchaos: Én láttam, nekem tetszett. Chaplin játékát szokták kiemelni benne, ahogy "könnyeden és megbélyegzé... (2010.02.20. 16:51) The Great Dictator
  • marvlev: a dobos lány... :') (2010.02.02. 21:10)
  • tiborz: christine wu szerintem jól tolja. én is jól tolnám. (2010.02.02. 20:52)
  • Utolsó 20

Címkék

anyád (2) baszki (13) bicikli (2) blog (5) bsg (4) bubu (15) énfasz (3) feketepont (7) fellépés (2) film (37) fűnyírás (1) húg (14) kaja (11) kérdés (26) kvíz (10) lány (7) levél (1) link (21) mahut (1) mortalkombat (8) msn (5) nemöröm (5) növény (2) öröm (25) pingpong (14) pirospont (5) semmi (37) sör (11) sorozat (3) sport (5) szerb (18) válaszkérdésre (1) vasútmegmodell (20) vonat (1) wh40k (1)

Star Wars: The Clone Wars - Star Wars: A klónok háborúja

2008.11.22. 15:11 marvlev

Nagyon vártam az új SW kiegészítő csomagot, mert bár a rajzfilmsorozathoz negatívan álltam hozzá, megnézés után nagyon tetszett, úgyhogy úgy gondoltam, hogy azért mert ennek most megint más lesz a külseje, még lehet kurvajó. Elbasztam, mert nem mentem el moziba megnézni, de mivel úgy sem szoktam, gondoltam majd letöltöm. Letöltöttem, megnéztem, 10 év felett nem ajánlott.

Nem tudom hol kéne kezdenem. Talán abban a sorrendben lenne legjobb haladni, ahogy kiábrándultam belőle. Az első percben felkúrtam magam a narrátor hangján, aki elmondja, mi is a sztori. Mint az ilyen cirkuszi faszkalapok: "tessék, csak tessék jedik, sithek, drodidok". Fos. Aztán igen komoly problémám volt az időbeni elhelyezés. Aki látta a rajzfilmsorozatot, annak azt hiszem, ez nem igazán tiszta. Assajj Ventress-szel ugyanis ott találkozik először Anakin, és meg is öli. Persze a SW világában szokásos dolog a feltámadósdi, visszatérősdi, amire utalás is van, de hacsak nem a rajzfilmsorozat egyes részei közt játszódik ez a film, akkor nem tudom belőni...

Valószínűleg maga az animáció is szarul sikerült, mert én ilyet nem szoktam észrevenni soha, de itt feltűnt, hogy egyáltalán nem természetesek a karakterek, a kardozások teljesen dinamikátlanok, tizedmásodpercnyi szünetek vannak a mozdulatok között. Kicsit olyan, mintha akadna az egész.

Kurvára zavar a tendencia, miszerint a Battle Droidokból minden egyes kijövő résszel egyre primitívebb szerencsétlent kell csinálni (pl. egy droid nem tud megjegyezni egy 8jegyű számot, amit egy másik ugyanolyan típusú droid mond neki, erre az magához húzza, és megmutatja, hova lőjjön. WTF?), de ez számomra, még nem teszi nézhetetlenné a filmet (hiba), azért mégiscsak elég nagy rajongó vagyok. Ám amikor a hegymászásnál Mátrix-szerű gépzene szólalt meg, valamit megtört bennem. Akkor fogalmazódott meg először, hogy ez nem Star Wars.

Sajnos ez nem is változott meg a film végéig. Utólag átgondolva, az egészen hihetetlen izzadtságszag érződik. Ugyanazokból az elemekből, 0 újdonsággal (ja bocs, új karakter, Ashoka az idegesítő padawan, aki eleinte összetűzésekbe keveredik Anakinnal, mindent jobban tud nála végig, de a végére szerencsére igazi társak lesznek. bazmeg.) kellett csinálni valamit a stábnak, ami szerintem nem sikerült. Valami újdonság igazán lehetett volna benne, minden SW részben van egy új gonosz, új technológia, bármi. Itt most nincs. Nem szeretném tovább fikkantani, mert aki SW fan, mint én, az úgyis megnézi, ahogy én is tenném egyébként, bármit is olvasnék róla, aki meg nem, annak nem ajánlom, mert ettől nem lesz az.

Ja és mivel Ashoka nem hal meg a végén, kell majd még egy rész gondolom... "I have a bad feeling about this..." (ami egyébként nem volt benne ebben a részben, és minden másikban igen, a rajzfilmmel együtt...)

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedullakos.blog.hu/api/trackback/id/tr23782820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása