HTML

Utolsó kommentek

  • JOKKA21: Azért lett Katinka az év sportolója, mert Ő volt a legjobb és idén is Ő a legjobb. Elhiszem, hogy ... (2010.09.27. 02:33) Sport
  • marvlev: persze, hogy szabad. most rohanok, de ha nem felejtem el, elmondom. (2010.02.20. 19:11) The Great Dictator
  • armouredfistofchaos: Én láttam, nekem tetszett. Chaplin játékát szokták kiemelni benne, ahogy "könnyeden és megbélyegzé... (2010.02.20. 16:51) The Great Dictator
  • marvlev: a dobos lány... :') (2010.02.02. 21:10)
  • tiborz: christine wu szerintem jól tolja. én is jól tolnám. (2010.02.02. 20:52)
  • Utolsó 20

Címkék

anyád (2) baszki (13) bicikli (2) blog (5) bsg (4) bubu (15) énfasz (3) feketepont (7) fellépés (2) film (37) fűnyírás (1) húg (14) kaja (11) kérdés (26) kvíz (10) lány (7) levél (1) link (21) mahut (1) mortalkombat (8) msn (5) nemöröm (5) növény (2) öröm (25) pingpong (14) pirospont (5) semmi (37) sör (11) sorozat (3) sport (5) szerb (18) válaszkérdésre (1) vasútmegmodell (20) vonat (1) wh40k (1)

mindenféle

2008.11.20. 21:17 marvlev

Igen, ma is ilyen, mert kurva vagyok. Szerb órán óriási igazságtalanság ért ma, hiába hazudtunk jobbra-balra Zsolttal, sajnos így sem nyertük meg az esszéversenyt vagy mit.

Visszamenve az időben, szerdán óriáspingpongmeccs volt Bigyvel, amikor is 9:4ről jöttünk fel és vertünk meg egy ellenfelet. Szettek tekintetében persze kikaptunk.

A modellházzal meg tovább haladtam, egész jó lesz talán. Most a silókkal szopok. Ja és megjött 18 konténerszállító vagonom Kanadából. Kész a konténervonat.

4 komment

Címkék: szerb semmi pingpong vasútmegmodell

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedullakos.blog.hu/api/trackback/id/tr3780212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bigy 2008.11.20. 21:23:06

Óráismeccs, uraltuk az asztalt. Vagyishát nem basztuk el.

Konténervonat... Üresek vagy van benne valami? Vihetnének ksi makett gyerekeket makett szerbiából szerbiából makett szlovéniába a makett alpok mellett.

karas · http://www.karas.hu/ 2008.11.21. 00:49:40

a kedvedért rákerestem a vicclap.hu-n a makett szóra:

Az angol lord nézegeti az autókatalogust és elhatározza, hogy az lesz a jó autó, amit a leghosszabb gyártási időre vállalnak. Olvassa: Porsche - 2 hónap, Ferrari - 6 hónap, Rolls Royce - 1 év, Trabant - 5 év.
El is határozza, hogy a Trababnt lesz a nyerő, el is küld egy megrendelést gyárnak.
A titkárnő azonnal rohan az igazgatóhoz és újságolja:
- Igazgató Úr! Egy angol lord rendelt tőlünk kocsit!
Az igazgató azonnal kiadja az ukázt:
- A kocsit azonnal, soron kívül elkészíteni, a legjobb minőségben, minden extrával felszerelve!

Két hét múlva egy konténerben meg is érkezik a Trabi a lordhoz. Kinyittatja a konténert, megnézi, majd így szól a komornyikjához:
- Na ez a német precizitás, James! Megrendltem tőlük a kocsit és amíg kész nem lesz, elküldték a makettjét.

jó nem?

Beastecske 2008.11.21. 12:25:10

ha így haladtok, ki fognak tiltani a nyugdíjasklubból, vagy legalábbis titeket küldenek le gyógyszerért. (Remélem onnan senki nem olvassa, ha igen, természetesen viccnek szántam.)

Igen ha üresen furikáznak azok a vagonok akkor miért is indultak el?
Nem feltétlenül gyerekeket kéne vinniük, vihetnének marhát, vagy valami hasonlót.
süti beállítások módosítása