HTML

Utolsó kommentek

  • JOKKA21: Azért lett Katinka az év sportolója, mert Ő volt a legjobb és idén is Ő a legjobb. Elhiszem, hogy ... (2010.09.27. 02:33) Sport
  • marvlev: persze, hogy szabad. most rohanok, de ha nem felejtem el, elmondom. (2010.02.20. 19:11) The Great Dictator
  • armouredfistofchaos: Én láttam, nekem tetszett. Chaplin játékát szokták kiemelni benne, ahogy "könnyeden és megbélyegzé... (2010.02.20. 16:51) The Great Dictator
  • marvlev: a dobos lány... :') (2010.02.02. 21:10)
  • tiborz: christine wu szerintem jól tolja. én is jól tolnám. (2010.02.02. 20:52)
  • Utolsó 20

Címkék

anyád (2) baszki (13) bicikli (2) blog (5) bsg (4) bubu (15) énfasz (3) feketepont (7) fellépés (2) film (37) fűnyírás (1) húg (14) kaja (11) kérdés (26) kvíz (10) lány (7) levél (1) link (21) mahut (1) mortalkombat (8) msn (5) nemöröm (5) növény (2) öröm (25) pingpong (14) pirospont (5) semmi (37) sör (11) sorozat (3) sport (5) szerb (18) válaszkérdésre (1) vasútmegmodell (20) vonat (1) wh40k (1)

linktár

2008.11.13. 10:43 marvlev

Egy nem teljes összeállítás azokról a blogokról, vagy kevésbé blogokról, amiket igen nagy kedvvel olvasok. Hátha valakinek megtetszik valamelyik, és ezzel is hozzájárulhatok a sikerükhöz.

serbia insajd - balkan wars - főként Szerbiáról, alap.

ZSkategória avagy akció minden mennyiségben - itt ki lehet okosodni B és főleg B alatti akciófilmekből. nagy életigazságok.

addict - reklámokról. különösen ajánlom a brief blog rovatot.

SzlengBlog - ajánlották, jó.

Modorosblog - egy jó kis blog modoros emberekről, egy cimborám ajánlotta ezt is, de igencsak remek! Jelenlegi févörit.

Свияжский - az előző két blogot ennek a blognak az egyik írója ajánlotta.

Ha valamit kifelejtettem esetleg, igyekszem pótolni.

Legyetek rosszak! :-)

Szólj hozzá!

Címkék: link

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedullakos.blog.hu/api/trackback/id/tr32766665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása