HTML

Utolsó kommentek

  • JOKKA21: Azért lett Katinka az év sportolója, mert Ő volt a legjobb és idén is Ő a legjobb. Elhiszem, hogy ... (2010.09.27. 02:33) Sport
  • marvlev: persze, hogy szabad. most rohanok, de ha nem felejtem el, elmondom. (2010.02.20. 19:11) The Great Dictator
  • armouredfistofchaos: Én láttam, nekem tetszett. Chaplin játékát szokták kiemelni benne, ahogy "könnyeden és megbélyegzé... (2010.02.20. 16:51) The Great Dictator
  • marvlev: a dobos lány... :') (2010.02.02. 21:10)
  • tiborz: christine wu szerintem jól tolja. én is jól tolnám. (2010.02.02. 20:52)
  • Utolsó 20

Címkék

anyád (2) baszki (13) bicikli (2) blog (5) bsg (4) bubu (15) énfasz (3) feketepont (7) fellépés (2) film (37) fűnyírás (1) húg (14) kaja (11) kérdés (26) kvíz (10) lány (7) levél (1) link (21) mahut (1) mortalkombat (8) msn (5) nemöröm (5) növény (2) öröm (25) pingpong (14) pirospont (5) semmi (37) sör (11) sorozat (3) sport (5) szerb (18) válaszkérdésre (1) vasútmegmodell (20) vonat (1) wh40k (1)

Crank - Felpörögve

2008.11.13. 14:11 marvlev

Javasolták a filmet, úgyhogy megnéztem. Kezdjük a legelején, cím. Kivételesen nem baszott fel a magyarra fordítás, használhatónak tartom (angolul néztem persze, de ennek szeretek utánajárni).

Az alapsztori az, hogy Cheliost, a hitmant (Jason Statham) megmérgezik, megmondják kb. mennyi ideje van hátra, majd elhatározza, hogy bosszút áll, ha ez is lesz az utolsó dolog az életében.

Ez elég jó kezdés szerintem, én valamiért imádom az olyan filmeket, amik úgymond határidősek, mint pl. a High noon, amiben délben megérkezik a vonat. Na a Crank egy kicsit gyorsabb annál, ugyanis hamar kiderül, hogy a mérget csak az adrenalin lassíthatja, emiatt Chelios őrült száguldásba kezd, ami magában foglal kb. mindent az ilyen-olyan drogok használatától az autósüldözésig.

Ennél jobb alapot nem nagyon lehetne kívánni, ha az ember egy gyors filmet akar megnézni, én pedig azt akartam. Jason Statham végighajtja az egész filmet, ami nekem begyere, fut, lő, üt, vezet, kúr. Keveset üt viszont, legalábbis a Szállító-khoz képest, aminek én személy szerint igencsak örültem.

Van benne Tarantino is és Ritchie is, szerintem egy elég kellemes egyveleget alkotva. Az ember itt is nevet bizonyos végtagok elvesztésén, ahogy a jól ismert képernyőt részekre osztó vágás is többször előkerül. Személy szerint úgy gondolom, hogy a rendezők (Mark Neveldine, Brian Taylor) a felhasznált eszközöket úgymond meg is köszönték a filmben, utalásokkal. Jason Statham Guy Ritchie 2 nagy filmjében is főszereplő volt (Blöff; A ravasz, az agy és két füstölgő puskacső), valamint nehéz nem észrevenni a Pulp Fiction (Ponyvaregény) utalást, amit persze itt nem árulok el, mindenkinek legyen meg az élmény, vagy kérdezze meg.

Összességében egy szórakoztató film szerintem, ajánlom mindenkinek a megnézését, egyáltalán nem kell rászánnia magát az embernek, nézeti magát. Nem kötelező darab, túl sok újat nem látunk benne, de szerethető, élvezhető. Nekem legalábbis az. Igaz, az én szememben a Szállító-k elég nagy rakat szart csináltak szegény Jason Stathamből, de most nálam lépett egy fokot.

Szólj hozzá!

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedullakos.blog.hu/api/trackback/id/tr45767059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása