HTML

Utolsó kommentek

  • JOKKA21: Azért lett Katinka az év sportolója, mert Ő volt a legjobb és idén is Ő a legjobb. Elhiszem, hogy ... (2010.09.27. 02:33) Sport
  • marvlev: persze, hogy szabad. most rohanok, de ha nem felejtem el, elmondom. (2010.02.20. 19:11) The Great Dictator
  • armouredfistofchaos: Én láttam, nekem tetszett. Chaplin játékát szokták kiemelni benne, ahogy "könnyeden és megbélyegzé... (2010.02.20. 16:51) The Great Dictator
  • marvlev: a dobos lány... :') (2010.02.02. 21:10)
  • tiborz: christine wu szerintem jól tolja. én is jól tolnám. (2010.02.02. 20:52)
  • Utolsó 20

Címkék

anyád (2) baszki (13) bicikli (2) blog (5) bsg (4) bubu (15) énfasz (3) feketepont (7) fellépés (2) film (37) fűnyírás (1) húg (14) kaja (11) kérdés (26) kvíz (10) lány (7) levél (1) link (21) mahut (1) mortalkombat (8) msn (5) nemöröm (5) növény (2) öröm (25) pingpong (14) pirospont (5) semmi (37) sör (11) sorozat (3) sport (5) szerb (18) válaszkérdésre (1) vasútmegmodell (20) vonat (1) wh40k (1)

mindenféle, meg film röviden

2008.12.12. 15:54 marvlev

Tegnap voltam szláv karácsonyon, ami elég jó móka volt. Ittunk kicsit Edinával és Zsolttal, ami szintén jó volt. Éjjelre elkezdett nagyon fájni a torkom, és reggelre taknyos is lettem, aminek viszont nem örülök.

Ma meg megnéztem két filmet, amikről külön nem írnék, de azért említem őket. Resident Evil Degeneration, meg a Wanted.

Gyengém a Resident Evil, úgyhogy letöltöttem ezt az animációs filmet, amit japánok csináltak. Ez rohadtul látszott is a kinézeten, meg a storyn is szerintem. A SW animációs filmet szerintem simán veri, persze tudom, az direkt mesefilmesnek készült, de nagyon buta mozdulatok vannak benne attól még.

A Wantedről meg nem tudom, mit kéne mondani, azért töltöttem le, hogy. Erre most így hirtelen nem emlékszem, hogy miért, de mindenesetre elég 0. Gondolom nem is számít másra senki. Morgan Freemannek volt 10 perce kajaszünetben, úgyhogy az alatt meg tudta csinálni ezt a filmet is, azért van benne. Angelina Jolie meg azért, mert nagyonfasza bérgyilkosoknál istenien lehet használni azt a mosolygást, amit tud. Hirtelen most nem is ugrik be, hogy a szemöldökét annyiszor felhúzta volna... Kérdés: Ő már csak így bérgyilkosozik, meg lő, vagy csinál mást is?

Szólj hozzá!

Címkék: film kérdés semmi

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedullakos.blog.hu/api/trackback/id/tr63819192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása