HTML

Utolsó kommentek

  • JOKKA21: Azért lett Katinka az év sportolója, mert Ő volt a legjobb és idén is Ő a legjobb. Elhiszem, hogy ... (2010.09.27. 02:33) Sport
  • marvlev: persze, hogy szabad. most rohanok, de ha nem felejtem el, elmondom. (2010.02.20. 19:11) The Great Dictator
  • armouredfistofchaos: Én láttam, nekem tetszett. Chaplin játékát szokták kiemelni benne, ahogy "könnyeden és megbélyegzé... (2010.02.20. 16:51) The Great Dictator
  • marvlev: a dobos lány... :') (2010.02.02. 21:10)
  • tiborz: christine wu szerintem jól tolja. én is jól tolnám. (2010.02.02. 20:52)
  • Utolsó 20

Címkék

anyád (2) baszki (13) bicikli (2) blog (5) bsg (4) bubu (15) énfasz (3) feketepont (7) fellépés (2) film (37) fűnyírás (1) húg (14) kaja (11) kérdés (26) kvíz (10) lány (7) levél (1) link (21) mahut (1) mortalkombat (8) msn (5) nemöröm (5) növény (2) öröm (25) pingpong (14) pirospont (5) semmi (37) sör (11) sorozat (3) sport (5) szerb (18) válaszkérdésre (1) vasútmegmodell (20) vonat (1) wh40k (1)

Dead Man - Halott ember

2008.12.01. 20:11 marvlev

Erről viszont írok egy kicsit, ha hülyeség, az sem baj, mert legalább csináltam külön a filmnek egy bejegyzést.

Jim Jarmusch rendezte. Nem tudom ki mit látott tőle, én ha jól emlékszem csak a Szellemkutyát. Mivel sajnos nagyon sokat felejtek, a Szellemkutyára sem emlékszem igazán, az egyetlen dolog, ami megmaradt pár jelenettől eltekintve az a nagyon különleges hangulata. Ezt vártam a Halott embertől is, és megkaptam. Nagyon erős film szerintem. Engem elejétől a végéig nagyon nyomasztott, amit szerintem a vágásokkal, azzal, hogy a film fekete-fehér, a zenével és a kameramozgással értek el. Érdekes, hogy a film egyetlen pontján sem izgultam, soha nem volt egy pörgős jelenet, rettentő lassú volt minden, mégsem unatkoztam egy pillanatig sem. Ez azért furcsa, mert elég könnyen meg tudok unni jeleneteket, vagy egész hosszú szakaszokat is egyébként nagyon jó filmekben...

Mivel Johnny Deppet folyton szídom, úgy érzem úgy korrekt, ha most külön kiemelem, hogy elég jól játszott. A karakter szerintem direkt úgy volt kitalálva, hogy valamilyen szinten távol maradjon az embertől, és ezt hozta a jellemfejlődés mellett.

A filmet nem ajánlom mindenkinek, le kell hozzá ülni, kicsit hangulatban kell lenni, de nekem bejött eléggé. A finom poénokkal, és a hirtelen előtörő rettentő erős képekkel együtt egy igen kellemes film. Tessék megmondani a véleményt!

3 komment

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://egyedullakos.blog.hu/api/trackback/id/tr72798543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

actionthenco · http://actionthenco.tumblr.com 2008.12.01. 22:48:27

hát, a szellemkutya szerintem kifejezetten gagyi tőle. Kávé és cigaretta, Permanens vakáció! És titkos kedvencem a postpunk zenekar ahol billentyűzik meg vokálozik néha: Del-Byzanteens. A Dead Manre meg nem tudom magam fél éve rávenni. Idén már megvolt az INLAND EMPIRE. ennyi nyomasztóan hosszú és lassú film elég egy évre.....

marvlev 2008.12.01. 22:58:16

jajajajajaja kávé és cigaretta.

karas · http://www.karas.hu/ 2008.12.02. 00:03:08

én kávé és cigaretta és éjszaka a földön (de azt négyszer)
süti beállítások módosítása